Nyt medlem

Uanset om du er helt ny skytte eller har mange års erfaring, vil du finde et fællesskab hos os. Vi tilbyder, hvad vi mener, er Danmarks bedste instruktion for nye medlemmer, så du kommer godt i gang. Vi fokuserer på riffelskydning, og uanset om du er her for sjov eller for at forbedre dine færdigheder, står vores erfarne instruktører klar til at hjælpe. Vi tilbyder desuden låneudstyr som høreværn, skydestole, skamler og skydestokke, så du er godt klædt på til en god skydeoplevelse.

Jæger

Er du jæger eller nyjæger? Vi tilbyder gratis riffelskydeforløb til nyjægere, der har brug for riffeltilladelse til deres jagttegn, du skal kun betale for baneleje og den ammunition du bruger. Med vores fokus på præcision og sikkerhed er vi det ideelle sted at forberede dig til jagtsæsonen. Du kan låne høreværn, skydestole, skamler og skydestokke, og ammunition kan købes på stedet, så du har alt, hvad du behøver for en effektiv træning.

DGI Skytte

Selvom vi ikke har mange DGI-skytter, er vores faciliteter i topklasse. Du kan træne på både 100 og 200 meter baner med elektronisk aflæsning af skiverne, hvilket sikrer præcis måling af dine resultater. Vores forening giver dig de bedste muligheder for at forbedre dine skydefærdigheder, hvad enten du træner til konkurrence eller blot for fornøjelsens skyld.

Frivillighed

Vores forening drives i høj grad af frivillige kræfter, og vi har altid brug for flere hænder. Som frivillig kan du hjælpe som instruktør på banerne eller tage en tørn i receptionen. Der er også mulighed for at deltage i vores arbejdsgrupper, som står for den daglige drift og vedligeholdelse af foreningen. Det er en fantastisk måde at bidrage til fællesskabet og samtidig få nye bekendtskaber.

Ønsker du at være frivillig skal du tage kontakt til foreningens formand.