Bestyrelsen har 10. september 2024 besluttet at dele drifts- og vedligeholdelsesopgaver ud på en række projektgrupper. Formålet er at styrke den viden der findes i foreningen, samt at inddrage og aktivere flere medlemmer i driften af foreningen. Der kan, når behovet opstår, oprettes flere projektgrupper, såfremt bestyrelsen finder det nødvendigt.

Ønsker du som medlem at være med i en projektgruppe kan du kontakte en af projektgruppens bestyrelsesmedlemmer.

Byggesag og baneudvidelse

Denne projektgruppe har til formål at indhente tilladelser og lave en finansieringsplan for udvidelse af klubhus og baner til salonrifler samt løbende vildt.

Medlemmer: Bjarne og Morten

Teknisk bane og koordinering af banefrivillige

Denne projektgruppe har til formål at drifte og vedligeholde det tekniske system på banerne, samt at koordinere vagter for instruktører.

Medlemmer: Mike, Nis, Susanne

Fysisk bane, græs og afvanding

Denne projektgruppe har ansvaret for anlægget omkring banerne, herunder græsslåning, pleje af hække, hegn og buskads, samt vandpumperne.

Medlemmer: Emil, Lasse

Klubhuset

Denne projektgruppe har ansvaret for vedligeholdelse af klubhuset, indkøb af ammunition og køkkenvarer, samt koordinering af kassevagter og kassesystemet.

Medlemmer: Lasse, Morten, Susanne, Claus

Rekruttering af medlemmer, frivillige, ungeskytter

Denne projektgrupper har til formål at rekruttere medlemmer og frivillige, herunder også flere ungeskytter.

Medlemmer: Emil, Brian, Susanne

Arrangementer, workshops, events

Denne projektgruppe har til formål at arrangere en række events og workshops som har almen interesse for foreningens medlemmer.

Medlemmer: Bjarne, Susanne, Emil, Brian

Arbejdsdag

Projektgruppens formål er at arrangere arbejdsdage, indmelde opgaver, og koordinere forplejning på selve dagene.

Medlemmer: Lasse, Morten, Emil, Susanne

Hjemmeside og Facebook

Projektgruppens formål er at vedligeholde hjemmeside, foreningens Facebook-side, samt drift af mail.

Medlemmer: Emil, Brian, Susanne