Vi har som bestyrelse et ønske og en målsætning om en fremtid med en dynamisk forening med en velfungerende og optimeret bane samt opkvalificerede, dygtige instruktører og kassemedarbejdere samt tilfredse og glade medlemmer som føler ejerskab af foreningen.  Vi ønsker transparens og inklusion af vores medlemmer, Bestyrelsesarbejdet i Værslev skytteforening er meget alsidigt. Vi laver alt fra at brygge kaffe, gøre rent, klippe græs og save grene. Vores intention er at drive foreningen på en måde hvor alle kan bidrage såfremt de har lyst. Vi ønsker at der i Værslev Skytteforening skal være et sundt miljø med god stemning og respektfuld dialog. Disse hensigter vil vi være kulturbærere på.

Økonomi